22 septembrie 2011

Cake After Eight

Adicatetelea prajitura cu ciocolata si menta :D  O prajitura dulce-amaruie cu o crema pufoasa si mentolata...e asa de buna ca-ti vine s-o mananci pe toata si sa lingi tava dup-aia!
Ingrediente:
Ptr blat:
  • 3 oua
  • 75 g zahar
  • 75 g faina
  • 75 g ciocolata amaruie (a fost 100 da am mancat un rand:D)
  • 50 g unt
  • un praf de sare
  • 1 lingurita praf de copt
Ptr crema:
  • 150 ml smantana dulce sau frisca
  • 125 g mascarpone
  • 5-6 linguri sirop de menta
Ptr glazura:
  • 3-4 linguri zahar pudra Dr.Otker
  • 1 lingura cacao pudra
  • 1-2 linguri apa rece
Mod de preparare:
Se bat spuma albusurile cu un praf de sare, apoi se adauga zaharul in ploaie si se mixeaza pana se topeste. Galbenusurile se amesteca cu untul si ciocolata topite si racite, apoi se incorporeaza la spuma din albusuri, dupa care se adauga si faina impreuna cu praful de copt. 
Se toarna compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se coace la 180 de grade timp de 20-25 de minute.
Smantana sau frisca se bate spuma, apoi se incorporeaza branza mascarpone si siropul de menta. Dupa ce blatul s-a racit complet se intinde crema peste el si se niveleaza, apoi se da la frigider. 
Se prepara si glazura rece amestecand bine toate ingredientele, apoi se toarna peste crema facand ce model doriti. Ca sa acoperiti complet crema cu glazura vor trebui dublate ingredientele.
Pofta buna!





5 comentarii:

  1. Ce idee buna.Un blat ciocolatos si o crema mentolata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Lilly!>:D< Buna intr-adevar, ar trebui sa o repet:) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Numele meu este Ana si imi doresc foarte mult sa fac aceasta prajitura dar nu reusesc deloc sa gasesc sirop de menta.Poti sa-mi spui te rog unde ai gasit acest sirop?Pot face aceasta prajitura si cu esenta de menta?

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am gasit la Carrefour, dar cred ca merge si cu esenta...

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate