17 iunie 2013

Muffins cu capsuni a la Minichefs

Desi imi era mila de capsuni, ca le prefer proaspete si nu coapte, sa stiti ca nu-mi pare deloc rau ca le-am "stricat" ! :)) E grozava reteta!

Ingrediente:
  • 250 g faina
  • 175 g zahar
  • 1 praf de copt
  • 1 baton de vanilie
  • 1 ou
  • 50 ml ulei
  • 200 ml lapte
  • 250 g capsuni

  • Mod de preparare:
    Se amesteca faina cu praful de copt si bobitele de vanilie scoase din pastaie.

    In alt bol se mixeaza zaharul cu oul, se adauga incet laptele, apoi uleiul si se mixeaza bine pana se topeste zaharul.

    Se toarna ingredientele umede peste cele uscate si se mixeaza bine sa se omogenizeze. La sfarsit se adauga si capsunile spalate si taiate cubulete si se amesteca usor cu o lingura.

    Se pregatesc formele de briose si se pune in fiecare o lingura sau doua de aluat in functie de cat sunt de mari astfel incat sa nu fie chiar pline.

    Se coc briosele in cuptorul preincalzit cam 25-30 de minute la foc potrivit, circa 180 de grade. Se verifica cu scobitoarea cand sunt frumos rumenite si daca s-au copt se scot la racit.

    Se servesc pudrate cu zahar, daca va place.

    Pofta buna!

    5 comentarii:

    1. Iau si eu pentru dimineata la cafea!

      RăspundețiȘtergere
    2. am mai fost azi dimineata pe aici si ce crezi Corinuto, ca eu ca neoamenii n-aveam forme de briose si cand le-am vazut pe astea ale tale asa frumos colorate, m-am hotarat ce culoare sa aleg :P ...si chiar mi-am cumparat (11) ca atat aveau din culoarea asta si nu stiu cate trebuie la o reteta normala.... asa ca mai ramane sa incerc si reteta :P

      RăspundețiȘtergere
    3. hai ca am pus si avatarul ca abia mi-am facut blogul (ti-am scris mesaj privat) :)

      RăspundețiȘtergere

    Persoane interesate