17 ianuarie 2012

Primul meu premiu primit cu drag



Multumesc mult Danuta ca te-ai gandit la mine, este prima data de cand primesc un premiu de cand am aparut si eu in blogosfera. Impreuna cu premiul am primit si 3 intrebari la care trebuie sa raspund:

1.Care este reteta voastra preferata de mancare postata pe blogul vostru?
Cel mai des pregatesc Pizza cheezy crust , deci cred ca asta se cheama ca e preferata :)
2. Care este desertul preferat postat pe blogul vostru?
Trebuie sa recunosc ca multe imi plac, dar daca e sa aleg doar unul acesta ar fi Banana roll cake .
3. Ce mancare credeti ca nu ati incerca niciodata sa mancati?
N-as putea spune ca niciodata nu o sa incerc sa mananc un anumit fel de mancare, sunt dispusa sa gust, dar daca nu imi place exista posibilitatea sa nu mai mananc niciodata acea mancare:)

Premiul trebuie sa-l dau la randul meu altor 10 bloguri dragi mie. O sa aleg 10 bloguri pe care de altfel le si urmaresc cu mare drag, cu mentiunea ca stiu ca nu toata lumea agreaza aceste premii si nu ma supar  daca nu vor veni sa si le ia :)
4. Ralu
6. Lia
9. Mire

8 comentarii:

  1. Multumesc, draga mea! Acelasi premiu ti l-am oferit si eu in dar!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, Corina!!!Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Corina, multumesc pentru premiu!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos Corina!! Te imbratisez cu drag! Si stii tu.. se intoarce catre tine.. si pleaca mai departe catre toti! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi multumesc ca te-ai gandit si la mine. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Oboseala isi spune cuvantul. Vroiam sa scriu: ITI multumesc :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc si eu ca te-ai gandit la mine!Pup

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate