17 aprilie 2014

Puisori dulci

Puisori dulci si dragutzi, zic eu. O idee frumoasa daca vreti sa va jucati in bucatarie impreuna cu copilul/copii.

Ingrediente:

Ptr 10 bucati:
  • 200 g biscuiti Petit Beurre
  • 150 g zahar
  • 150 g unt
  • 6 linguri apa
  • 25 g ciocolata neagra
  • 25 g nuca de cocos galbena
  • 30 piscoturi rotunde
  • creion decor rosu

Mod de preparare:

Se pun la fiert apa cu zaharul si untul. 

Se lasa sa dea cateva clocote apoi se ia de pe foc si se amesteca cu biscuitii faramitati(eu i-am bagat in blender:).


Din amestecul obtinut se formeaza bilute mai marisoare. Se dau prin nuca de cocos(eu am avut galbena) si se pun in frigider.

Se topeste ciocolata, se lipesc 20 de piscoturi, celelalte se taie in doua pentru ca vor forma aripile.

In mijlocul bilutelor se taie un sant cu un cutit unde vom lipi capul puiutilor cu putina ciocolata. Pe fiecare ''aripa'' se pune in mijloc putina ciocolata si se lipesc pe lateralul bilutelor. 

Cu ajutorul unei scobitori si cu putina ciocolata se ''deseneaza'' ochii puiutilor, apoi cu un creion pentru decor se face o creasta si un cioculet.

Cine se incumeta sa pofteasca sa-i manance! :)) Eu i-am pus in frigider, n-am papat deloc :D

Un comentariu:

Persoane interesate