2 octombrie 2011

Gem de capsuni

Cel mai bun gem ever.....asa zic eu cu fiica-mea:)
Ingrediente:
  • 4 kg capsuni
  • 1 kg zahar
  • 1 lamaie
Mod de preparare:
Am nimerit niste capsuni micute dar tare dulci si nu a fost nevoie sa pun mult zahar. Cu toate astea gemul este foarte dulce! 
Se spala si se curata de codite capsunile, apoi se pun la fiert la foc mic, intr-o cratita mare, amestecand din cand in cand si luand spuma care se aduna deasupra.
Cam dupa o ora se adauga zaharul si zeama de la lamaie si se continua fierberea inca 2-3 ore pana cand gemul capata consistenta dorita. Eu l-am fiert 4 ore in total.
Din catitatile astea au rezultat 2,4 kg de gem.
Pofta buna!
P.S. Sa nu va imaginati ca mai am vreun strop din el :D


2 comentarii:

  1. Si mie imi place aroma de capsuni in gem. Iar reteta mea e aproape identica cu a ta. Prin urmare stiu sigur ca e foarte bun :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Brandusa! Intr-adevar e foarte bun. O saptamana frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate