14 septembrie 2011

Fluturasi

Sunt fan briose! Se fac si se coc rapid si cu crema sunt de-a dreptul divine! Si se mananca cat ai clipi! 


Ingrediente:
Ptr briose:

  • 200 g faina
  • 100 g zahar
  • 1/2 plic praf de copt
  • 1 plic zahar vanilinat
  • 2 oua
  • 80 ml lapte
  • 120 ml ulei
    •  
Ptr umplutura si topping:
  •  1 plic budinca de vanilie
  • 400 ml lapte
  • 4 linguri zahar
  • 200 ml frisca
  • 50 g gem de capsuni
  • 20 g zahar pudra
Mod de preparare:

Se amesteca bine toate ingredientele uscate, se adauga ouale, laptele si uleiul si se mixeaza cca 5 minute. Se preincalzeste cuptorul, se toarna aluatul in forme de briose si se coace 25 de minute, apoi se lasa la racit.
Se prepara budinca asa cum scrie pe plic, apoi se lasa la racit acoperita cu o folie. Se bate frisca si se amesteca cu budinca. Puteti sa faceti si fara frisca.
Se taie cate un capacel de la fiecare briosa, se scobeste din miez, apoi se umple cu crema. Se taie capacelele in doua si se infig in crema sa formeze aripioarele. Pe mijloc se pune cate o lingurita cu gem si apoi se pudreaza cu zahar.
Pofta mare!










5 comentarii:

  1. de can le-am vazut pe bucataras mi-am tot zis ca le fac,dar n-m apucat. O sa le fac in mod sigur in curand,imi si inchipui ce incantate ar fi maruntelele mele:))

    RăspundețiȘtergere
  2. O da Miti o sa fie super incantate si ce-o sa mai pape ptr ca-s foarte bune!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am sa incerc si eu,si sa vazi cand ajutoarele mele vor vedea finalul..............super ,pupici scumpa mea Corina

    RăspundețiȘtergere
  4. ingenios !merge si cu fructe in loc de gem !asa, o cireasa, o zmeura etc.....

    RăspundețiȘtergere
  5. Sigur ca da, si sunt de efect, asta pe langa faptul ca-s bune! :)

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate